onsdag 17. desember 2014

Jolekvelden på kjerringa...?!



Ei veke til jol! Om nøyaktig ei veke sit alle, kvar i sin heim, og sukkar nøgde over mat og drykk og gler seg over gåver som ligg og ventar - eller kanskje alt er opna og beundra og teke i bruk. 

Ja, det vonar eg i allefall! For slik det ser ut no, er det slett ikkje sikkert alle gåvene vert ferdige og klare i tide, og eg som meinte eg byrja så tidleg og hadde så god tid! Då hadde eg nok ikkje teke med i reknestykket to stk barn som har ein dags- og leggjerytme som utfyller kvarandre perfekt (akkurat når den eine er ferdig med mat, svevn, do, av- eller påkleding, anything - er det den andre sin tur...), uthus-snekrings-oppteken-mann-heile-tida, at me faktisk må ha mat og reine klede og ei viss grad av hushygiene sjølv om det er desember - og ein del andre (eigentleg føreseielege) faktorar. Helst vil ein jo pusle og sysle og spinne og spite og saume heile tida! 

Inspirasjonen og entusiasmen er på topp, det er så mange flotte og kreative folk der ute, og eg er så GLAD for bloggar, podkastar, pinterest, fb, instagram, youtube osb, for det opnar ei verd av idear og påfunn og praktisk gjennomføringshjelp! 
Raringar! Eit påfunn eg og Å hadde ein novembersundag. 
Små charmiga kompisar som med lyklering og bjølle og sin herlege, 
lubne kropp held orden på, tja - livet ditt?!

Dette er ikkje tida for å røpe for mykje, men de skal få sjå nokre frampeik, og eg lovar å dokumentere alt på grundig vis på nyåret. Men no lyt eg hive meg på sneisane snarast! 




Sauejakka nr 2 - eg har klyppt UTAN saum eller hekling!

Adventskalender - sydd 24 tøyposar = once and for all!


Ja, eg har også eit kreativt prosjekt på gong som inneber bruk av gjerdesag! Og det er gama med power tools, hehe ;-)

Eiga utforming, både jente og vest/tunika faktisk! 
Mønster (på vesten...)kjem, fylgj med, fylgj med!

Og til slutt ei søt avslutning, slik eit kvart måltid og ein kvar dag bør ha - Tankestreg av Bente Geilsk. Kvar er beste staden å ta bilete med nok ljos i desember? I ein kvit hotelldusj...!

Ingen kommentarer: