mandag 14. juli 2008

Prisutdeling


Eg har fått min fyrste såkalla "award" her i bloggarverda, frå Marie i Heimdalhagen.

Det er jammen mange nyord som kjem inn i språket vårt. Dei aller fleste tek me direkte til oss, gjer kanskje uttalen noko norskare, og etterkvart også stavemåten (no kan ein vel skrive både pøbb og sørvis, og det er mange år sidan det franske ordet chauffeur fekk ein mykje enklare skrivemåte). Dei fleste kjem frå engelsk. 

Eg slo difor opp i ei av favorittbøkene mine - Kunnskapsforlaget si Engelsk-norsk stor ordbok med sine 1210 sider, og fann AWARD (subst.): Pris, beløning (Med andre ord: Påskjøning), stipendium, erstatning.

Greitt nok det, eg har altså fått ein pris, ei påskjøning for ... blogginga mi? Det som nemleg var noko rart, var at BLOG ikkje stod her. Boka har 123 000 oppslagsord, så det er ikkje ordboka det står på i allefall!
Er dette altså eit heilt nykonstruert ord? Er det ikkje engelsk i det heile; er det internettsk?

Eg vil difor lyse ut ei tevling - finn, eller lag eit godt ord, eit norsk ord, det beste ordet - for blogging. Premie og heider og ære til vinnarordet! 

Når det gjeld denne prisen, vel, ja, eg har aldri vore god på kjedebrev og denslags.

Så eg dedikerer denne prisen vidare til alle de inspirasjonskjelder, de faste kommentatorar og artige og flinke folk der ute som deler tankane, bileta og kvardagane sine med meg og mange andre!

7 kommentarer:

Kathrine sa...

For meg er blogg en slags"kommunikasjon." I 6.klasse begynte jeg å skrive med ungdommer fra hele verden. Alle verdensdeler, Sør.Afrika/Asia/sør-Amerika/Nord-amerika/Skandinavia...Eller kort sagt; fra hele verden. Dette ga en mulighet til å kommunisere på engelsk med mange forskjellige folk/samfunn, og samle mynter/frimerker(som jeg fortsatt gjør)Og få kunnskap fra andre land.Nå samler jeg kunnskap om hage/dele hagen med mange, som et ressultat av kommunikasjon.

Jeg døper iallefall ordet blogg for "kommunikasjon" . Og forkorta "dele med andre". Om det så er hage, bøker, te, musikk , religion, historie....osv...Kommunikasjon er viktig. Og "dele med andre" er viktig. Som blir mitt birag.

Sender stafettpinnen videre.

K:-)

HomlisBomlis sa...

Jeg stemmer for "Skravleri"....!!

Kathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kathrine sa...

Ja, altså: Klønete skrevet dette, men for meg er ordet blogg å "dele med andre". Egentlig tror jeg det betyr en slags dagbok(?), men den deler en jo ikke med alle...?

Ellers har vi kommet hjem fra hytta, knotten jaget oss vekk ene dagen. Neste måtte vi på med lue. Og minsten er allergisk for knott, men ville skyte pil og bue. Forresten skikkelig gøy. Har bare pistol på hytta, så pil og bue var artig for meg og:-)
Nå sparer minsten til større bue. Og blink.

Ha en fortsatt fin sommer:-))

Landliv sa...

Oj hadde gått glipp av hageinnlegget ditt, så moro å se!! Og fine er det vel hjemme i kjøkkenhagen hos ugla også tenker jeg.

Veldig viktig det du nevner ang. språk og ord... jeg kommer imidlertid ikke på noen god erstatning for ordet - spør herr ugle! :-)

Fivrel sa...

Samd i at "dele med andre", eller kanskje ei "deledagbok" godt skildrar tanken med blogginga. Men det er vel ikkje til å kome ifrå at "skravleri" ofte er det mest sannferdige... :-) Må vel innrømme at eg sjølv freistar unngå at det vert skravling, i det at det helst skal liggje noko I orda, eller BAK orda, at det helst ikkje berre skal vere tome ord... Kan vere vanskeleg, i allefall når ein er eit ordrikt og ordelskande menneske som meg ;-)

Men eg trur eg lyt setje Far Fivrel på saka ja, Landliv!

sissel's sa...

hai! Ser just på denne flotte sida di! Både bilete og forteljingar! Moro!
Leit me ikkje fekk ein fjelltur i sommar, me satsar på neste år! Fekk i alle fall lurt med meg mamma på tur til preikestolen i morgo! Hadde aldri strudd det skulle gå, men jommen! ;-)Du lyt få sjå bileta derfrå ved ei anledning! !

Men me talast ja. Om ikkje før, så til jole kanskje! Tida gjeng fort mot det no! :-)

helsing sigri og sissel