torsdag 1. mai 2008

Husrom og hjarterom

Det siste året har me slege oss opp som eigedomsfolk, dvs me har skaffa oss ein 7-8 einebustadar som me leiger ut i sumarhalvåret.
No for tida er det travle tider med vising og vurdering og skarpe bodrundar, men me tenkjer at presset i bustadmarknaden vel må roe seg i løpet av mai, og at alle dei lukkelege para finn seg til rette i husa sine.

Det er tale om tradisjonelle bustadar med eit moderne uttrykk og særpreg, som rommar alt det leigetakarane treng i denne perioden. Husa ligg idyllisk til i eit fint opparbeidd villastrøk i landlege omgjevnadar, fredeleg og skjerma, men framleis sentralt. Ingen gjenbuarar - inga gjennomkøyring over eigedomen. Alle fasilitetar, oppvarming og ljos inkludert i prisen.

LEDIG OMGÅENDE.

Og fordi me igrunnen er nøgde med å ha eit hus sjølve, brød på bordet og salt i maten, synest me det er grådig å forlange noko pengar for dette. Pris per månad inkl fellesgjeld er altså kr 0,-.

Kjenner du eit par som er på utikk etter ein enkel, men triveleg bustad fordi dei snart er i lukkelege omstende – send dei hit, her er både husrom og hjarterom!


Husa i villastrøket ligg høgt og fritt med godt utsyn og ingen gjenbuarar.













6 kommentarer:

Hege sa...

hahaha, genialt;) jeg begynte virkelig å lure hva slags "storfolk" dere var blitt, som hadde råd til 7-8 eneboliger..!! Lykke til med visning, det er vel litt av hvert som kommer for å ta en titt vil jeg tro;-p

Ugla sa...

Ha,ha - fleire vart lurt. Medan eg sat oppteken med krimmen,sat Hainn te mæ foran dataen og oja seg over kor de tulla. Mange hus til leige, liksom! Men han lo godt då bileta synte seg på skjermen. Eg, den kloke ugla, skjøna det med ein gong. Eg visste jo at fivrelet hadde kjøpt ei bok med bilete av mange slike bustader, og kjenner ein kar med godt handlag når det gjeld spiker og sag. Godt skrive var det - og så pene hus!

camilla sa...

hei, ja hadde jeg vert liten og med lette vinger, så hadde jeg kommet for en visning. så høyt på kvist med flott utsikt....
nå er jeg heime med jentene.
og i morra skal vi ut på Sylvinn.
klem fra byjentene

Landliv sa...

Akkurat noe som jeg har bestilt fra snekkeren min, med plexiglass bak treverket slik at barna i Barnas Hagelag skal få en ekte titt på livet der.
Vil tro at det er rift om de flotte eiendommene deres, og for en beliggenhet! Dere sparer mye på å slippe megler, for disse selger seg selv. God helg til dere!! :-)

Lilledora sa...

"Sommerfugl, nå tar jeg deg,
langt ifra, jeg flyr min veg..."
Dette sto i ei barnebok jeg hadde da jeg var lita jente, jeg husker ikke resten, synd.
Mor mi leste mye til oss barn da vi var små. Vi skulle få inn alt riktig. Bror min hadde ei som mor vår sa het "Mannen i nøtta", og hun leste masse i den, jeg ser den for meg. Da jeg ble større hørte jeg om ei bok som het "Fanden i nøtta" Merkelig at to bøker kunne hete nesten det samme. Merkelig

Lilledora sa...

Glemte å si at det var særs så fine eneboliger de leide ut. Fine farger var det på dem og. Jeg har og hatt fuglehus. Men det var et innefuglehus og var av sprinkler. Også var det bare hannfugler som leide det. Fine, søte, morsomme, hannfugler.