tirsdag 22. april 2008

Ein fivreldag!

I går såg eg fyrste fivrelet!



Eg som hadde tenkt å utlyse ei tevling om å vere fyrst til å sjå fivrel i år - så kom våren og varmen likevel alt for brått på meg, og fire fivrel flagra forbi oppi vegen då eg gjekk for å hente posten. Eg sneik og snusa i kring med fotoapparatet ei GOD STUND før eg greidde å fange fivrelfargane, om enn eit stykke unna.


Desse dagane er så fulle av gleder - fivrel, fuglar, tørr veg og joggesko, ikkje støvlar lenger,  
verandaen fri for snø i går, medan eg fekk frekner på nasen, og ikkje minst... vel, bileta får seie sitt!


Snjoren brånar medan ein ser på han, og opp av den mørke molda kjem dei vakraste små blomar. Eg vart reint lukkeleg då eg fann både leirfivel og kvitveis langsmed vegen vår i går.



Sjå her, det monnar no, det monnar!
 

Å nei for himmel rein og klår!
Å sæle meg no er det vår!
No spelar liv om land og strand;
å sæle meg, at opp eg vann!

1 kommentar:

Lilledora sa...

Så godt at våren er kommet til dere og nå. Har ikke sett en eneste sommerfugl enda her nord nei, vi har bare hestehov og blåveis vi, ja også bladene av hvitveisa er kommet opp, ellers så har det surra ei flue her inne, men thats all