fredag 28. mars 2008

Flytjefoten



Så er det på nytt tida for å ta ein tur med flytjeføtene. Byrjar verte ein rutinert pakkar som veit kva som skal kvar og korleis alt skal få plass i bilen - men det er jammen MANGT ein har...



Ein får godt oversyn over alt ein har når ein såleis ber og puttar og stappar og organiserer. Alt er kanskje ikkje like livsnødvendig - men alt gjev glede! På sitt vis - gjennom minne, nostalgi, eller berre rein estetikk :-)



I samband med flytjinga er me også utan internett ei veke. Hardt, men sant :-) På attersyn!

3 kommentarer:

Landliv sa...

Er du ferdig med praksisen der nå?? Hvor går ferden nå da... jeg følger visst altfor dårlig med. Lykke til med flyttingen :-)

Fivrel sa...

ohoi, bibliotek er flotte greier - no er eg innom i Gausdal folkebibliotek og sjekkar stoda på verdsveven. No vert eg jammen i Gausdal nokre månader, tenkjer eg! Her er 2 meter snjor og ikkje eit einaste teikn til snjoklokker eller påskeliljer. Men tida kjem til den som har tolmod, tenkjer eg :-)

lilledora sa...

Så koselig at du er på nett igjen, selv om det er bare biblo-nett. takk for koselig omentar på bloggen min, det er godt at det man lager blir satt pris på og brukt. Takk for kortet jeg mottok til den 1. hadde en koselig dag, med middag på Asien House med store og små.