mandag 10. mars 2008

Berre ein te...


http://www.flickr.com/search/?q=mug+tea&page=5

Alle har vel veike sider. Vel eg å tru. Overflatiske veike sider, slik som når ein sit ved dataskjermen og skal skrive seriøse notat, men med internettet i bakgrunnen ikkje greier halde seg frå å kikke på bloggar og sjekke epost. Eller som når ein er på bytur og ikkje kan la vere å ta turen innom ein av yndlingsbutikkane når ein går forbi, den med allstøtt skiftande og spennande utstillingar i glaset.
Og - når ein står der med høge hyller på alle kantar, med synet av ein materialisert regnboge og allslags vedunderlege ting - ikkje kan la vere å plukke ned éin av dei, og sidan gå omkring med ei glede i veska heile vegen heim. For meg gjeld dette to ting (med to ting i parantes).
1. Te
2. Garn
(3. Vakre koppar)
(4. Fine boksar å ha teen i).

Sjokolade i matbutikken - ikkje noko problem. Ei ny, lekker bukse - pfff. Sko? Ha! Neitakk. Slektar meir på Ugla enn Lilledora der, ja... Men te! Kinesisk Pu Er, den mørke med smak av vårkveldar på sykkel, den grøne japanske, Bancha Hojicha, som får tankane til å fly vest, mot hav og tang og grøn sjø. Eller Wu Long-teane, halv-gjæra og lettare, reinare, meir ekte enn fyrste haustsnøen ein mørk oktoberkveld. Eller kva med ein urtete - peparmynte som gjer hugen lett, sitronmelisse som får freden til å senke seg, lakrisrot som berre gjer godt og gjer kvar stund til ei lita lukke å bere med seg i lomma resten av dagen.

Det er berre å innrømme - eg var i Oslo førre dagen, business not pleasure, men kom lell heim med veska full av gleder - krydderte, økologisk hylleblomdrikk og 400 gram lammeullsgarn frå Askeladden/Nøstebarn. Og no sit eg her med tekoppen og spitet mitt, og er rett og slett lukkeleg og nøgd.

6 kommentarer:

Lilledora sa...

Må bare si det jeg assa, jeg liker ikke te, syns de smaker som varmt vann med en flau smak. Liker ikke sånne pelargonim eller granium heller jeg. Da søstra mi og jeg var små fortalte hun meg at disse blomstene var fattighus.blomster, for det hadde hun lest i mange bøker. Og hun er jo storesøster, og ingen tviler på hennes ord.
Men derimot så bare elsker jeg fine kopper og sko da, men det vet du sikkert. Ja, så bare digger jeg garn da, og stoff. Klems

Landliv sa...

Må selvsagt motsi lilledora med det samme! En venninne kom nettopp med chai-te til meg- av den lager vi chai latte i store krus. Og med en liten sukkersommerfugl i brunt sukker som smelter ned i skummet.... Herlig!
Og fattig-blomster eller ikke - hvilken rolle spiller vel det når de er vakre, finnes i de fantastiske former og dufter som sitron, kanel, banan eller coca-cola!

Så fint jeg fant deg, fivrel!
Ha en fin kveld - lilledora også! Klem

Landliv sa...

Vil gjerne tipse deg om et par sider med pelargoner. Hun som har den første linken (et gartneri som heter lille gartneri, kommer til oss i Hagelaget i slutten av mai!)

http://www.lillegartneri.no/component/page,shop.browse/category_id,1/option,com_virtuemart/Itemid,26/


Og her kan du se mange sorter:

http://www.monicaliljaingelmark.se/Pelargonhemsida/pelargon_1.htm

Landliv sa...

Æsj, linkene synes ikke skikkelig, får heller sende deg en mail ;-)

Fivrel sa...

Takk for fine blomepeikarar, Landliv! Det gjekk fint, det, berre klyppte og lima, så gjorde det ikkje noko om ikkje peikarane "fungera" i og for seg :-) Det er mange nydelege blomar, må seie eg er overvelda over dei som har SÅÅ mange artar, og held orden på dei!

Hege sa...

Hei :)
Kom over bloggen din ved et lite besøk til en viss bygde-radio og dens blogger..;)
Du skriver som en Gud! wow, jeg er så imponert. Du skriver akkurat slik jeg ofte føler, lykken ved de små tingene..det er de små tingene som utgjør Livet.
Håper vi sees - om ikke annet i oktober, på neste Horse show!;)
-den vesle vampyren-